Pristatymas ir apmokėjimas

Kokie galimi pristatymo būdai?

Prekių pristatymas yra mokamas. Jį atlieka VENIPAK kurjeriai per 1-2 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, darbo valandomis. Atkreipkite dėmesį, ar nurodėte teisingą pristatymo adresą, pašto kodą bei kontaktinį telefono numerį, kad kurjeris galėtų su jumis susisiekti.

Ar pristatote produktus į užsienį?

Dėl pristatymo į užsienį kreipkitės kontaktų skiltyje nurodytais būdais: el. paštu, telefonu ar soc. tinklais.

Kokie apmokėjimo būdai yra priimami?

Visi įmanomi atsiskaitymo būdai: elektroninė bankininkystė (Danske Bank, Luminor, Citadele, SEB, Swedbank, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos), elektroniniai pinigai (MoQ, Paysera), kitos mokėjimo sistemos (Lietuvos pašto skyriuose ir PayPost kioskuose, “Perlo” terminalai, MAXIMA kasose, “Lietuvos spaudos” ir Narvesen kioskuose, Mokėjimas grynais banke).

Ar pas mus pirkti saugu?

Mūsų el. parduotuvėje, jūsų pateikti duomenys naudojami tik produkto pristatymo tikslais. Mokėjimų saugumui užtikrinti naudojame SSL sertifikatus (Let’s Encrypt Authority X3).

Kaip užsisakyti prekes?

Mūsų el. parduotuvėje šis procesas labai paprastas. Išsirinkite prekes, išsirinkus suformuokite krepšelį. Krepšelyje matysite galimybę tęsti užsakymą arba atlikti apmokėjimą. Apmokėjimo puslapyje įveskite visus prašomus duomenis, pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdus. Nuo užsakymo įvykdymo per 1-2 darbo dienas prekės bus išsiųstos. Jeigu sandėlyje neturime produkto, prekių pristatymas trunka nuo 7 iki 14 dienų.

Ar reikalinga paskyra užsakymui įvykdyti?

Mūsų elektroninė parduotuvė vadovaujasi principais – aiškumu ir paprastumu. Klientams nepatinka, kurti ir vis prisijungti prie jau sukurtų paskyrų, tad mūsų nuomone paskyros yra nereikalingos. Kiekvieną kartą vykdant užsakymą, nereikės jums niekur prisijungti ar registruotis norint įvykdyti užsakymą!

Ar galiu grąžinti prekes?

Pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus, prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo jeigu: prekė turi akivaizdų broką ar kitą pirkimo metu nepaminėtą trūkumą (grąžinamas produktas negali būti praradęs prekinės išvaizdos).

Kaip galiu atšaukti arba pakeisti užsakymą?

Atšaukti užsakymo negalite, tačiau apie prekių keitimo galimybę galite sužinoti susisiekę su mumis elektroniniu paštu: info@airoteka.lt arba tel. numeriu: +37061115663.